طراحي سايت چيست ؟ ( بخش پنجم )
نوشته شده توسط : گرگ سفید

نکته 4 :

تمرين همه چيز را عالي ميکند- اين يک حقيقت جهاني است وفکر مي کنم همه شما در مورد اين با من موافق هستيد. همانطور که قبلا ذکر کردم بايد دائما تمرين کنيد و دنيا را مانند يک طراح ببينيد، يعني تمام اطلاعات جالب که مي بينيد ، ثبت کنيد وسپس آن را به طراحي سايت تبديل کنيد. درحالي که درهمان زمان بايد چيزهاي جديد را امتحان کنيد. هرچيزي که در تئوري ياد ميگيريد، بهتر است آن را بصورت عملي پياده کنيد .

هيچ ضرري نخواهد داشت، به علاوه شما هرگز نمي دانيد که چه چيزي ممکن است از آب درآيد. شما بايد سعي کنيد و حتي اگر شکست بخوريد، از اشتباهات خود ياد مي گيريد، در غير اين صورت شما به هيچ وجه چيزي ياد نمي گيريد.

نکته 5 :

يک نقاش بدون نقاشيش نمي تواند نقاشي کند؟ خوب براي طراح وب يکسان است. شما بايد آماده باشيد و ظروف خود را هميشه آماده کنيد. اين بدان معني است که اگر شما برنامه نويسي مي کنيد، به تعدادي از ويراستارمتن نياز خواهيد داشت. تعدادي ويرايشگر متن رايگان در وب وجود دارد، اما شما همچنين مي توانيد با قيمتي اندک سردبيران بهتري داشته باشيد.

گران ترين ابزار مورد نياز شما احتمالا فتوشاپ است، اما هنگامي که آن را دريافت کنيد، شما آزاد هستيد که مهارت هاي خود را تمرين کنيد و روياي خود را براي تبديل شدن به طراح وب درست کنيد. ديگر نرم افزار هاي گرافيکي ويرايش نيز وجود دارد که مي توانيد به صورت رايگان در وب مانند GIMP دريافت کنيد.

نکته 6 :

پيش از گرفتن کار رويايي در طراحي سايت که براي آن ذوق داريد، به يک نمونه کار (يک نمونه کار نمايشي از تمام آثار و پروژه هاي خود) نياز داريد. مدرک طراحي سايت ممکن است کمي کمک کند، اما مردم دوست دارند مهارت هاي شما را ببينند و تصوير ديدني از آنچه شما مي توانيد انجام دهيد.

ما توصيه مي کنيم بر روي پروژه هاي خود مانند يک وب سايت شخصي يا يک وب سايت براي گروه راک مورد علاقه خود کار کنيد - مطمئن هستم افرادي را که مايل به انجام آن هستند، پيدا خواهيد کرد، مخصوصا اگر در ابتدا اين کار را به صورت رايگان انجام دهيد. همچنين مهم است که رزومه خوبي داشته باشيد و تمام موفقيت ها و دستاوردهاي خود را بيان کنيد. و تنها پس از آن، واقعا براي مصاحبه آماده مي شويد (اگر وجود داشته باشد)، به اين معني که شما بايد اطلاعات بيشتري درباره شرکت بدست آوريد تا آنچه تنها در آگهي نوشته شده است.

اگر شما به دنبال يک کار آزاد به عنوان يک طراح وب هستيد، مواظب هک هاي آنلاين باشيد. اينترنت پر از آنهاست مراقب باشيد و مشتريان بالقوه خود را با دقت انتخاب کنيد و بهتر است منتظر فرصتي ديگر باشيد اگر چيزي مشکوک را در مورد مشتري خود حس ميکنيد.

نکته 7 :

در نهايت ممکن است براي شروع کار حرفه اي در طراحي سايت به نظر مي آيد. همانطور که قبلا ذکر شد، بسياري از طراحان خوب وجود دارند که مي توانند نقطه شما را به خوبي نشان دهند حتي اگر شما به اندازه کافي خوب نباشيد .

مهم اين است که اطمينان مطمئن باشيد و به خودتان اعتقاد داشته باشيد و حتي اگر آنطور که انتظار داشتيد از شما ستايش نشد، مجبور نيستيد دلسرد نشويد. يک چيز بايد به ياد داشته باشيد اين است که اگر شما جسورتر هستيد و گاهي اوقات مي خواهيد که حرفه اي تر به نظر برسيد، وسوسه ميشويد کاري را سريعتر از ديگران انجام دهيد در حالي که از کيفيت پايين تري برخوردار خواهد بود .

کيفيت مهمتراز کميت است. وعده هاي پوچ را تحويل ندهيد ، اگر قادر به مديريت آن نيستيد‌ . اگر مردم متوجه شوند که شما حرفه اي نيستيد واخلاق کار نداريد، آنها به نوبه خود دور مي شوند و به آساني کلمه پراکنده ميشوند ، و ممکن نيست که به زودي يک مشتري پيدا کنيد.

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/13/





:: بازدید از این مطلب : 170
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 2 فروردين 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: